Gladsak 🤩 sommer av Elin Blæsterdalen | 25. mai 2026 Audhild og Harald Eide har satt opp denne fine benken mellom Gapahuken og Fjellvegen langs skiløypa. Tusen hjertelig takk 👏👏.